امیدواری متولیان کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان

کد خبر : ۱۸۶۲۲۴۱ |
۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳ |
۲۰ بازدید |

۰
دیدگاه

متولیان فدراسیون کشتی همچنان در صدد آن هستند تا با حمایت و همکاری بیشتر حامیان مالی، زمینه برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی مهیا شود.

امیدواری متولیان کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌ها

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، با بسته شدن پرونده رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی که با معرفی تیم‌های اول تا سوم به سرانجام رسید، نوبت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان شد که متولیان فدراسیون از مدتها قبل، وعده آنرا در هر دو رشته آزاد و فرنگی داده بودند. البته در این میان شانس برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد بیشتر است و فعلاً اما و اگرها مربوط به برپایی این مسابقات در کشتی فرنگی است.

در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با اظهار داشت: مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا مسابقات جام باشگاه‌های جهان در پایان سالجاری و تا اسفندماه برگزار شود که برای تحقق این هدف مدتهاست در حال رایزنی با حامیان مالی جهت تأمین به موقع اعتبارات میزبانی مسابقات است. ضمن آنکه برگزاری جام باشگاه‌های جهان در بهترین شرایط از جمله خواسته‌های فدراسیون و تیم‌های داخلی شرکت کننده است که نیازمند منابع مالی کافی است.

وی به برگزاری جلسات هماهنگی با نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم پیش بینی شده تا شاهد برگزاری این رویداد بین المللی باشیم و فدراسیون نیز در تلاش است رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی برپا شود. البته تاکنون با جلساتی که برگزار شده قرار است جام باشگاه‌های جهان در بخش کشتی آزاد بطور قطعی برگزار شود.

امامی در خصوص زمان برگزاری این مسابقات نیز گفت: هنوز زمان دقیق این رقابت‌ها مشخص نیست و این موضوع در جلسات آتی و طبق تقویم فدراسیون نهایی و مشخص خواهد شد.

1752345

به گزارش ، با قطعی شدن برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد، تمام نگاه‌ها به برگزاری این مسابقات در کشتی فرنگی است که در صورت حضور همکاری حامیان مالی می‌توان به برگزاری آن با حضور ۳ تیم خارجی و ۳ برتر لیگ برتر امیدوار بود.