معاون رییس جمهور: مشارکت مردم در تولید مورد تاکید رهبر انقلاب است

محسن رضایی در جریان سفر استانی دولت به خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در اهواز بیان کرد: کار امور خیریه هم از دیدگاه حجم بالای کار خیر و هم از دیدگاه نوآوری و فعالیت‌های اجتماعی رو به رشد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای زن در اجتماع گفت: زن در همه نقش های اجتماعی به ویژه در جایگاه مادر با ایجاد محیط آرامش در خانواده مهم‌ترین گهواره تربیتی فرزندان را بوجود می‌آورد و از دامن چنین خانواده ای افراد سالم به جامعه تزریق می‌شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: امید است در مورد مسأله مادر و نقش مادری در این خیریه کار فرهنگی بیشتری شود.

رضایی درباره بُعد اقتصادی فعالیت بنیاد آبشار عاطفه‌ها گفت:‌ کسب و کارهای کوچک و خانگی در حوزه کارآفرینی و تولید با چالش و بازاریابی مواجه اند و لازم است در این حوزه راهکارهای جدیدی صورت بگیرد و این تولیدات با کیفیت، جایگاه واقعی خود در بازار را پیدا کنند.

وی گفت: هنگامی که ملتی در جنگ اقتصادی است کشور باید با تمام ظرفیت و قوا وارد میدان شود و یکی از معضلات بزرگ اقتصاد ما عدم مشارکت دادن مردم در اقتصاد است.

رضایی افزود: همانطور که در دفاع مقدس بدون مشارکت مردم امکان مقاومت و پیروزی را نداشتیم، حال برای پیروزی در جنگ اقتصادی هم باید مردم را مشارکت داد و در هیچ کشوری اقتصاد بدون مردم به جایی نرسیده است.

یت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.