خبر خوب استاندار برای بخش کشاورزی خوزستان

علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی که با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی در این سفر دو روزه نصف و یا شاید بیشتر استان را بازدید کرد و مراکز مختلفی را در شمال و جنوب استان، دزفول، هویزه و شادگان و اهواز افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از مردم خوزستان برای حضور پرشور در دیدار مردمی رئیس جمهور، افزود: مردم خوزستان یکدست حضور پیدا کردند و مشت محکمی به دهان کسانی که در داخل و خارج بنایی برای نظام داشتند، زدند.

استاندار خوزستان گفت: ظرفیت در استان خوزستان بسیار زیاد است و همکارانمان نیز با قدرت کار را دنبال می کنند. در سفر اول رئیس جمهور که در زمینه آب، فاضلاب، آسفالت و راه‌ها بود، کارها آغاز شد و وزارت نفت در استان سرمایه گذاری خیلی خوبِ ۱۵ میلیارد دلاری کرد و بازهم سرمایه گذاری می کند. امیدواریم که بتوانیم خدمتی به مردم و جوانان، هم دختر و هم پسر داشته باشیم. ضمن این که طرح‌های خیلی خوبی برای اشتغال در زمینه‌های مختلف در نظر گرفته بودیم.

حسینی‌محراب افزود: در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، ۲۰ درصد سهم دولت را آقای رئیس جمهور و هیات دولت با کمک نمایندگان جزو بودجه جاری امسال گذاشتند که امروز هم ما امضای رئیس جمهور را گرفتیم. همچنین یک میلیارد دلار فاینانس چینی را برای طرح کشاورزی استان که مژده خوبی برای بخش کشاورزی خوزستان است، در نظر گرفته شد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.