عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در زندان‌های اهواز آغاز شد

مدیرکل زندان‌های خوزستان در آیین شروع عملیات اجرایی این ۲ پروژه گفت: پروژه اندرزگاه ، اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان سپیدار اهواز با اعتباری بالغ بر ۱۸۵میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع است.

وی گفت: این پروژه که نقش مهمی در بسترسازی اشتغال مددجویان فاقد مهارت دارد زمینه را برای بازاجتماعی و بازگشت آنان به جامعه با برخورداری از حرفه مناسب و کسب درآمد فراهم خواهد کرد.

غلامرضا روشان افزود: حدود ۱۴درصد کل مددجویان استان خوزستان هم اکنون در حال حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها استان هستند که با بهره‌برداری از این پروژه در یک سال آینده ، امکان توسعه اشتغال زایی در فضاهای ندامتگاه‌ها مهیا می‌شود.

شروع عملیات کریدور متمرکزکننده زندان مرکزی و سوله فرهنگی ورزشی آن با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور از دیگر پروژه زیربنایی بود که کلنگ آن به زمین زده شد.

روشان در این آیین گفت: این پروژه طبق برنامه تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

سه‌شنبه هفته گذشته نیز ۴۵ پروژه زیربنایی ، عمرانی ، بهداشت و درمان و بخش های رفاهی در زندان‌های اهواز ، شوشتر ، آبادان ، مسجدسلیمان ، ماهشهر و دزفول به بهره برداری رسید تا سطح بهره‌مندی مددجویان از امکانات رفاهی افزایش یابد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.