مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبرداد حذف ۱۲ نقطه ورودی فاضلاب به کارون در اهواز تا پایان سال

محمدرضا کرمی نژاد در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای حذف ورود فاضلاب به رودخانه کارون در مقطع اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در ۲۴ نقطه فاضلاب وارد رودخانه کارون می‌شود. ۶ نقطه‌ای که فاضلاب از منطقه ملی‌راه وارد رودخانه کارون می‌شود با توجه به اقدامات انجام‌شده تا تیرماه جمع‌آوری و دیگر فاضلاب از آن ۶ نقطه وارد کارون نخواهد شد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و اقدامات در حال انجام تا پایان دی ماه ۱۰ نقطه ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز حذف خواهد شد و تا پایان سال این عدد به ۱۲ نقطه در مقطع شرق اهواز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اگر کارها طبق روال انجام شود ۱۲ نقطه ورودی فاضلاب باقی می‌ماند که برای سال آینده خواهد بود و در سال آینده حذف می‌شوند.

کرمی نژاد با اشاره به ساخت ایستگاه‌های پمپاژ در اهواز عنوان کرد: در ساخت ایستگاه‌های پمپاژ، هدف جمع‌آوری فاضلاب در این ایستگاه‌ها نیست بلکه هدف از این ایستگاه‌ها انتقال فاضلاب از رودخانه به سمت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که ایستگاه‌های پمپاژی که در حال ساخت داریم به سرعت اجرایی شوند و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتری از سوی شهرداری اهواز هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ مساله‌ای در بحث تامین اعتبار پروژه‌های در حال اجرای فاضلاب وجود ندارد و مهمترین مساله ما در خصوص مجوزها است که البته در این زمینه نیز اکنون همکاری خوبی شکل گرفته است تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.