هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال شرط بگذارد/ هرکس می‌خواهد برود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: در نیم فصل دوم اکثر بازی‌های ما در خانه است و روی این بازی‌ها هم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا امتیازات لازم را بگیریم. می‌دانیم ذوب آهن تیم خوبی است و اگر باهوش نباشیم دچار مشکل می‌شویم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به اولین سوال مبنی بر برگزاری بازی در ساعت ۱۹ افزود: من مشکلی با این موضوع ندارم.

او در خصوص ترکیب دفاعی تیمش در بازی فردا ادامه داد: من نمی‌توانم در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنم. اجازه دهید فردا بازی شروع شود و آن وقت سیستم ما مشخص می‌شود.

مجیدی درباره زمان بازگشت عارف غلامی به تمرینات استقلال نیز تاکید کرد: او تمریناتش را با ما شروع کرده و به زودی به تیم اضافه می‌شود.

مجیدی در خصوص اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی بود یا خیر گفت: یک چیز کلی در مورد اتفاقات نیم فصل می گویم. به عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم اگر بازیکن بگوید می‌خواهم بروم بدون فکر با آن من موافقت می‌کنم. بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند. امکان ندارد بازیکن بگوید من می‌خواهم بروم و من مخالفت کنم. تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد بهتر است برود.

او ادامه داد: این موضوع هم ربطی ندارد فیکس است یا ذخیره. با همه احترامی که برای بازیکنانی که از استقلال رفته اند باید بگویم دو سه نفر در لیست لیست خروجی‌ام نبودند. مثلا عارف آغاسی گفت من شرایط روحی لازم برای ماندن در تهران را ندارم. تنها بحثی که با باشگاه داشتم این بود اگر بازیکنی نمی‌خواهد بماند به صورت قطعی باید جدا شود ولی بقیه موارد به سیستم باشگاه ربط دارد.

مجیدی درباره شرط و شروط بازیکنان برای ماندن در استقلال نی انتقاد کرد و گفت: چگونه بازیکن برای باشگاه شرط می‌گذارد؟ من شأن باشگاه را حفظ می‌کنم. هر بازیکنی که بخواهد می‌تواند برود. استقلال اینقدر بزرگ است که با رفتن چند نفر اتفاقی نمی‌افتد. بازیکنی که دلش با تیم نیست می‌تواند برود. قاسمی نژاد در دفتر من صحبت کرد و گفت می‌خواهد برود و من هم موافقت کردم. بقیه آن به باشگاه ربط دارد. تا روزی که در استقلال هستم اجازه نمی‌دهم کسی برای استقلال شرط بگذارد. همین جوانان مطمئن باشید اینقدر خوب هستند که سال‌های بعد بقیه باشگاه‌ها دنبالشان بیایند.

وی در خصوص برگزاری تمرین در مجموعه ورزشی انقلاب نیز صحبت کرد و گفت: دیروز آنجا تمرین کردیم و تا پایان تمرین نگران بودم که بازیکنانم مصدوم نشوند. زمین دیروز بسیار بدتر از زمینی بود که ما در آن تمرین می‌کردیم و به همین دلیل به زمین تمرین آرارات برگشتیم.

سرمربی استقلال درباره حفظ انگیزه در تیم و ایجاد شخصیت برای قهرمانی آبی‌پوشان گفت: به خودم، کادرم و مجموعه اجرایی باشگاه تبریک می گویم چون در این کار موفق بودیم. فکر نمی‌کردم به این سرعت به این شرایط برسیم. یکی از مباحث همین شخصیت تیمی است. من تا روزی که در استقلال هستم اجازه نمی‌دهم کسی یا بازیکنی در استقلال شرط بگذارد یا حرف بزند. شخصیت تیم من در نباختن است چون تیمم گل نمی‌خورد بیشتر خوشحال هستم تا زمانی که پنج گل بزند. امروز به بازیکنان استقلال گفتم که شخصیت را به استقلال برگردانند. به بچه‌ها گفتم ۱۴ بازی دیگر داریم و باید این روند را حفظ کنیم و کارمان را ادامه بدهیم.

وی درباره تعیین تکلیف درباره وضعیت سعید مهری گفت: او امروز با ما تمرین کرد ولی به طور کلی می‌گویم چند نفر در لیست من دیگر نیستند. به باشگاه هم اسامی آنها را گفتم. نکته‌ای که کسی به آنها نمی‌پردازد این است که من ۲ بازیکن با کیفیت به استقلال آوردم. روزی که در مورد علیرضا رضایی حرف زدم همین شما دوستان حرف من را باور نکردید. شما در آینده می‌بینید این بازیکنان جدید که آمدند چه فوتبالیست‌هایی خواهند شد.

مجیدی در پایان درباره اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی تصریح کرد: اینها مسائل درون خانوادگی است که بهتر است زیاد در مورد آنها صحبت نکنیم. امروز بیشتر با بازیکنان در مورد مسائل فنی حرف زدم و ۲۰ دقیقه‌ای هم از اهمیت بازی گفتم. با درایت آقای آجورلو این مشکلات حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.