اتفاقی که باید در مورد استقلال رخ بدهد/ تیم ملی همه را ناامید کرد

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر به اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی و حاشیه‌های بعد از شکست برابر الجزایر اشاره کرد و گفت: بازی‌های تدارکاتی و شکست در این دیدارها باعث خواهد شد تا کادر فنی محک خوبی را از تیمش ببیند و پی به نقاط قوت و ضعف تیمش ببرد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: متأسفانه ما یک فیفادی را از دست دادیم و نتوانستیم چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. درست است که باخت در دیدارهای تدارکاتی نمی‌تواند ملاک باشد اما متأسفانه تیم ملی ما با هدایت اسکوچیچ مقابل الجزایر بی‌برنامه بود و نتوانست یک بازی منطقی از خود ارائه کند.

روشن افزود: در هیچ یک از خطوط عملکرد خوبی نداشتیم، شاید جهانبخش هم اگر گل زد، به دلیل این بود که یک بازیکن حرفه‌ای است و از شمّ گلزنی بالایی برخوردار است ولی در مجموع عملکرد اسکوچیچ مقابل الجزایر، همه را ناامید کرد اما باز هم امیدواریم در فیفادی بعدی که شهریور ماه خواهد بود، بتوانیم با یک تیم خوب بازی کنیم تا به هماهنگی بیشتری برسیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: عملکرد الجزایر و سبک بازی این تیم هیچ شباهتی به سه تیم هم گروه ما در جام‌جهانی نداشت اما با شرایطی که داریم باید انجام این دیدار را هم به فال نیک بگیریم و امیدوارم هر چه زودتر تیم ملی ما بتواند به یک هماهنگی کامل برسد تا در جام‌جهانی زنگ تفریح حریفان نشویم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، همه نگران هستند و زمان به سرعت در حال گذر است اما در استقلال اتفاق خاصی رخ نداده، مجیدی در شرایطی تیم را رها کرد که همه فکر می‌کردند فصل آینده هم کنار استقلال خواهد بود و قهرمانی‌اش را ادامه خواهد داد. او بدون هیچ‌گونه توضیح منطقی که بتواند هواداران را راضی کند، استقلال را ترک و همه را نگران و مضطرب کرد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی برای آبی‌پوشان در روزهای آینده رخ خواهد داد.

روشن بیان کرد: اگر آجورلو می‌دانست که مجیدی می‌خواهد برود باید برای انتخاب سرمربی شتاب بیشتری می‌کرد و به نوعی او هم در این اتفاق مقصر است اما اگر نمی‌دانست تقصیری بر گردن او نیست. او در سکوت خبری تلاشش را می‌کند تا بتواند گزینه خوب را برای استقلال انتخاب کند. اگرچه گفته می‌شود تا پایان همین هفته سرمربی استقلال معرفی خواهد شد اما امیدواریم زودتر این کار انجام شود تا بیش از این زمان را از دست ندهیم.

وی در مورد نقل و انتقالات استقلال که یکی از حساس‌ترین اتفاقات برای هر تیمی خواهد بود، گفت: اگر مدیریت باشگاه بتواند شاکله اصلی استقلال را حفظ کند، می‌تواند با جذب چند بازیکن باز هم در لیگ بیست و دوم موفق باشد. نقاط ضعفی در استقلال وجود دارد که باید پوشش داده شود، استخوان‌بندی آبی‌پوشان اگر حفظ شود، کمک مؤثری به تیم در فصل آینده خواهد کرد. باید انتخاب‌های صحیح صورت گیرد تا نقاط ضعف با این انتخاب‌ها برطرف شود.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ گذشته قهرمان شد اما شادی قهرمانی برای هواداران تداوم نداشت. شاید قرار نیست آبی‌ها روزهای خوش زیادی را تجربه کنند اما امیدوارم مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره آنچه را که در توان دارند، برای آرامش استقلال و موفقیت این تیم به کار ببندند. دلخوشی خیلی از مردم به همین فوتبال و استقلال است بنابراین بازیکنان باید تلاش کنند تا هم زمان را از دست نداده و هم بهترین‌ها را انتخاب کنند که شاهد قهرمانی استقلال در فصل آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.